lördag 4 februari 2012

det blir inte alltid som man tänkt sig

min och blondinens tanke om att ge oss ut på mälaren med skridskor efter jobbet la vi på is (haha) när vinden ven som f*n och termometern visade på flera minusgrader.
redan där borde vi förstått att dagen inte skulle bli som vi tänkt.
till after worken kom vi i alla fall, men maten var slut. så vi gick till hemköp och satte oss i deras ingång och åt en macka istället.

tanken var att det skulle bli en lugn kväll då både jag och blondin hade saker att göra ganska tidigt idag. men helt plötsligt står vi där i baren med ett vinglas i handen och pratar med arvingarna om hur turnelivet är och innan vi vet ordet om det är klockan två.
tack blondi för en galen kväll och förlåt ante för att jag skällde ut dig i tron att du skänkt bort min jacka. du hade rätt jag visst lämnat in den i andra garderoben! sen fick vi än en gång bevisat att det måste vara något fel på golvet på bmb. kalla det halkigt, knöligt, ojämt, lutande eller vad som helst. men vet från säkra källor att det är rätt lätt att drutta på ända där ;)
kan inte annat än gillar bilderna som den nya mobilen tar. så mycket bättre kamera i 4:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar