söndag 26 februari 2012

nä men nu säger vi väl gonatt va?

en helg med sammanlagt nio timmars nattsömn. har lyckats hålla ögonen öppna hela dagen idag, men nu ger jag upp och kryper i säng. halv sex ringer klockan i morgon *yeay* (ironi för er som inte förstår)

i morgon efter jobbet ska jag efter 40 år få göra en pricktest för att se vad jag är allergisk mot. nog för att jag vet om det mesta, men det måste visst göras för att jag ska få kortisontabletter utskriva. fast det finns dokumenterat att jag reagerar ganska starkt på hasselnötter. nåja, läkarna måste ju få leka doktor ibland de med.
annars blir morgondagen som vanligt. matlagning, diskning, påbörjade av städning av lägenheten (som brukar ta en vecka för det mesta) handling och betalande av räkningar.
ska bli intressant och se om resan till umeå finns med i budgeten.
go natt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar