tisdag 14 februari 2012

så var det med det

i vanlig ordning tänkte jag göra ett lagomt bitter och cyniskt inlägg här om denna dag. men jag kommer inte på något.
inser att jag genom mitt liv bara firat alla hjärtans dag ihop med någon en gång, å det var 2002. så varför ska jag vara bitter och cynisk idag när jag aldrig behövet känna på dagen ordenligt? vad är det jag missar egentligen?
jag behöver ju inte känna pressen och stressen över dagen. jag behöver inte känna mig manad att köpa något snuttegulligt på valfri pressbyrå. jag behöver inte skicka söta små meddelanden och jag behöver inte bevisa min kärlek till någon bara för att det är den 14 februari.
jag kan sitta här i min onepice, rapa cola, svära över mitt jävla 3-modem och bara ha det bra.
hoppas alla haft en bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar