tisdag 21 maj 2013

ser ett ljus i mörkret!

så där ja. på måndag klockan tre ska tant gå till naprapaten brevid jobbet och se om hon måste köpa sig en ny rygg eller om den går att rädda.

hade inte hjärta att säga till karln att det var närmare två veckor sen jag fick låsningen. han tyckte nämligen att det var på tok för länge att vänta tills på måndag. men finns det inga pengar så finns det inga pengar. som tur är fyllde jag på iprenförrådet förra månaden.

det här blir faktiskt första gången jag går till en naprapat. har tidigare alltid gått till kiropraktor. men när jag hade turen att flera stycket naprapater öppnat så gott som vägg i vägg med jobbet (och vi ska ha kvällsmöte en halvtimme efter vår träff, jag och naprapaten alltså) då kände jag mig mogen att prova på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar