söndag 19 maj 2013

dubbeldejt

gick ner en sväng på stan idag med. hade ju tvåhundra kronor i prestencheckar från åhlens som brände i börsen. sen var det ju sista dagen idag för använda dem.
fyra små pastelliga lack från depend, en duschkräm och lite solskydd fick jag med mig hem.
mötte upp kela på indiska och vi tog en vända i butikerna innan vi tog en dubbeldejt på subway.
måste bara säga att vilket smart drag av cola. hur mycket gratis reklam får de inte av alla som lägger upp bilder på alla möjliga sidor.
något jag saknar dock är att dela en cola zero med "mig själv". någon som vet om den finns?
 
tror aldrig att jag under mina tre år i västerås träffat så många jag känner på samma genom-stan-vandring!
sju stycken sprang jag på. eller kanske mer sex och en halv, då en av de sju bara är ett år och han var inte ens intresserad av att låssas känna mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar