torsdag 9 maj 2013

nämen träna är ju kul

har idag insett vad som "saknas" i min vänskapskrets.
en kiropraktor/ naprapat eller dyligt. gjorde något igår med min rygg (om jag ska vara riktigt ärlig försökte jag mig på en eller några armhävningar) och har idag nackspärr åt båda hållen plus någon låsning mitt bak på ryggen, snäppet över skulderbladen som gör att det skjuts pilar efter ryggen varje gång jag försöker böja bak huvudet det minsta.
det positiva med det hela är att jag har nog aldrig gått eller suttit med så rak rygg någon gång. kanske hinner få in vanan innan ryggen knäpper tillbaka :)
inser nu vad som mer uppenbarligen saknas i min närmsta krets! en PT. för jag gör ju helt klart saker fel då det bara slutar med diverse trasiga knän, obefintlig träningsvärk, muskelsträckningar och låst rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar