torsdag 2 maj 2013

så gål det!

körde min lilla "magdödare" häromdagen, ni vet en sån som man rullar fram på. vid den sista utrullning känner jag att något hugger till på vänster sida och det gör helt enkelt skitont!
igår tänkte jag prova igen. det slutade att när jag rullade ut första gången fick jag handlöst kasta mig åt sidan då hela västersidan av magen skrek av smärta!
jag har alltså (enligt egen diagnos) sträckt en av mina magmuskler!
jag vet, jag är lika överraskad som er. men uppenbarligen har jag visst en eller två muskler i magen.
enligt de på jobbet som kan sånt här är det bara vila i några dagar som gäller (ni kommer inte höra några klagomål från mig över det. vila är jag skit bra på). sen är det bara att undvika nysningar, hostningar, kräkningar eller att bära barn på vänster höft.
pice of kaka, speciellt så här i pollentider!
ska nog gå bara fin fint det här ska ni se. tror till och med att medicinering vid tillfällen som denna är.....godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar