måndag 20 maj 2013

om ödet vill

efter min lilla promenad genom stan igår önskar jag mer än någonsin att jag fick lön på fredag.
hittade så mycket jag gillade och faktiskt behöver.
nu kanske ni tänker att du behöver inga mer skor/väska/klockor. men det mesta var faktiskt jobbkläder. tro det eller ej.
men en "onödig" sak hittade jag, de kommer naturligtvis inte finnas kvar nästa onsdag då jag äntligen kan gå ner på stan. men attans va fina de var och till hur många outfitter de skulle passa.
en enkel svart sko med öppen tå i min storlek.
hur ofta händer det?
bild från hennes och mauritz
 
men är det tänkt att jag ska ha skorna så finns de kvar nästa gång jag går förbi. samma sak gäller med jobbtröjorna på rea som jag hittade på stadium och regnjackan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar