torsdag 4 april 2013

smell u later

har nog aldrig skämts så mycket för mig själv som just nu.
det ringde på dörren och naturligtvis var jag tvungen att kolla vem det var.
där ute stod brevbäraren med ett paket. om jag inte öppnade skulle paketet hamna på ica.
jag öppnade dörren och insåg direkt att, jag är nog inte så vacker och luktar hallon gör jag nog inte heller.

om vi säger så här.  jag skulle nog kunna kasta ihop en svinrygg av mitt hår.
utan att använda hårnålar!
kläderna jag har på mig är samma som jag hade igår.
och i förrgår.
nästan allt jag har ätit de sista dagarna har innehållit vitlök och jag har inte borsta tänderna än.
byxorna jag har på mig har sett så mycket bättre dagar. speciellt utan glassfläckar.

nåja, nu har jag i alla fall tre par nya fina knästrumpor. jag slipper gå på ica och jag fick den berömda sparken i rumpestussen.
nästa duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar