onsdag 17 april 2013

dagen so far

så var glasögonen beställda. betalade av 1.500 på en gång för att inte behöva ta hela summan på en månad.
sen håller jag tummarna att de inte kommer förrän nästa fredag. har helt enkelt inte råd att lösa ut dem innan.
var och hämtade ut ett paket från campadre också när jag ändå var på stan. en jordgubbsglassfärgad tröja från svea. trodde först att den skulle se ut som ett härk på mig, men den satt faktiskt riktigt bra.

nu återstår det bara att komma på vad jag ska ha på mig i morgon kväll. jobb/hockey/företagsmingel. skulle behövas tre olika outfitts, men jag ska försöka ta ner det till två. hockey och mingel får samsas. ska bara försöka att inte spilla allt för mycket mat på mig på o´learys.
sen har jag ju problemet om jag ska eller inte måla naglarna. jag vet dagens i-landsproblem. men jag kallar det mera vidskeplighet. har haft omålade naglar de tidigare finalmatcherna.
vågar jag då måla dem till imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar