tisdag 23 april 2013

bäst att vara ute i god tid

till årets festival dyker jag upp. som vanligt. undra när första året kommer då jag inte sitter på en ölblöt träbänk och dricker dyrt vin ur plastglas?
detta år följer bästa L.L med :) ska bli så kul att visa henne alla saker. stadsparken. var jag cyklade omkull. var jag gick skola. alla lägenheter jag haft. var jag tappade blockflöjten i älven. cykla till bergsbykiosken och handla glass. äta glass på ainas. äta en torggrillens kebab. doppa fötterna i älven. och så vidare och så vidare.
planen än så länge är att vi flyger till umeå (bossen du har plats för oss va?) sen funderade vi på att ta hyrbil ner till västerås, men fy attan va dyrt! eller det kanske brukar kosta runt 4000:-? brukar ju inte hyra bil så där otroligt ofta. typ aldrig. så det blir nog flyg ner också.

alltså alla jag känner i umeå och skellefteå. hoppas ni vill ses. vi kommer troligtvis vara en hel vecka uppe, så någon av dagarna borde väl fungera?

1 kommentar: