tisdag 16 april 2013

jag kom. jag sågs. jag bröt ett knä (nåja nästan)

gjorde ett tappert försök att köra ett zumbapass här hemma. tycker lite synd om de som bor under mig, men men vad gör man inte för hälsan.
sen ska det ju visst vara det nya. att vara vältränad alltså. men då jag ogärna går på gymmet själv får jag helt enkelt störa grannarna lite.
jag hann inte så långt.
efter en ordentlig uppvärmning skulle jag ta mitt första hoppsteg åt höger. då var det någon dumjävel som stack en kniv/sabel/virknål/valfritt jävligt vasst instrument i mitt knä.
skulle kanske lyssnat lite mer på kroppen då jag haft en stel fotled, höftled och trasig axel hela veckan. men men det som inte dödar en gör visst en starkare. bara inte i detta fallet då jag fick sluta hoppa runt efter bara tio minuter.
så nu sitter jag med ett dunkande knä och en dunkande fotled. imorgon blir det kul att se hur det går att ta sig upp och ner för trappor!
det händer spännande saker nästan varje dag i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar