lördag 13 april 2013

blame it on me

(skulle publicerats igår. men det var väl något som blänkte till så jag tappade fokus och glömde trycka på sänd)

ok blir det snöstorm och minusgrader igen så är det mig ni får skylla på.
direkt jag kom hem idag tog jag tag i allt sånt där som jag skjutit på hela veckan.
disken. handlingen av tråkiga varor. omorganiseringen av garderoben. städningen och slutligen bar jag upp lite saker till förrådet, bland annat mina vinterkläder.
min jag kollade på en väderapp först och iofs så såg det ut att bli snö någon dag, men inte så kallt.

men nu är alltså de varma byxorna och jackorna bortplockade och jag ställer mig än en gång frågan. var är min svarta vårjacka? ingen som känner igen att de har en kvarlämnad svart-tunn-under rumpan lång-med snören i midjan så man kan göra den smalare-luva-jacka hemma? den är från h&m.
den är nämligen helt fukkin försvunnen.

nåväl. nu ska jag värma på lite mat och sen dö i soffan. håller tummarna på att jag håller mig vaken till morden som börjar klockan tio. ha en trevlig fredag

update: inte så länge efter att detta publicerats så tittar jag ut och vad får jag väl se!? jo stora snöflingor som faller. men fan heller att jag går och hämtar tillbaka kläderna. appen lovade faktiskt plusgrader ända tills nästa vecka. så de så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar