söndag 14 april 2013

glasögonorm

blev hembjuden till kelas mamma igår kväll. en trevlig kväll med vin, surr och småplock. snälla mr. beach både skjutsade ut mig och hämtade upp oss. äntligen har jag en orsak till att baka något gott!
då kela nyss skaffat sig glasögon var jag ju tvungen att prova hennes. kan i ärlighetens namn säga att hon passade betydligt bättre i dem än vad jag gjorde.

längtar tills jag med har nya fina. på fredag går jag och beställer, ska bara bestämma mig först för vilka som blir mina andra par.
ett par har jag ju som sagt redan bestämt mig för. det blir ett par typ pilotbrillor. tycker sådana är så snygga, men då jag ju inte har så mycket färg naturligt blir det ett par som endast kommer annvändas när jag är uppsminkad.
det andra paret blir ett par med färg.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar