onsdag 24 april 2013

nybörjarfråga

provade på att göra den nya innerörelsen squats häromdagen. var till och med tvungen att googla fram vad det var (skvallrar kanske om hur ofta jag hänger på gymmet) döm om min förvåning när jag inser att det var vanliga hederliga knäböj!
nåja gjorde några. men nu har jag en fråga. trodde den övningen skulle ta mer på rumpan, men jag känner bara i låren. innebär det att jag gjorde fel eller att jag helt enkelt redan har en fit rumpa? hoppas naturligtvis på det senare, men misstänker att det kan vara jag som gör något helt fel i rörelsen.
vilket ju egentligen inte borde vara så svårt, man böjer ju lixom bara på benen.

och nej, jag gjorde inte bara fem stycken. jag gjorde faktiskt femtio. på fastande mage. så det så.
beach 2013 here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar