onsdag 21 november 2012

välkommen hem

den här snygga väskan fick jag alltså av viktoria när jag fyllde år.
den passade utmärkt till mina bling bling örhängen.

på tal om väskor så hittade äntligen min väska hem idag. lite avis är jag att den fått tillbringa två veckor extra i köpenhamn. men jag är otroligt glad och lycklig över att den kom hem hel och ren. lite lättare än den lämnades men ändå.
enligt mina beräkningar är det en tjej som gått igenom den då mitt läppstift+penna och min snusdosa var borta. men allt annat var kvar. ja förutom mobilerna och de "fina" mobilväskorna vi fick på plats. 
känns tråkigt att de kände sig tvingade att ta dem med då de delades ut gratis till alla på delux sidan. nu har vi inga fysiska minnen alls från sensation. inga foton. ingeting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar