fredag 9 november 2012

man vaknar till i alla fall så tidigt på morgonen

ok, för er som aldrig varit norr om dalälven är det kanske inte en sån konstig sak.
men jag såg nog ut som en fågelholk när de började klippa gräset (som fortfarande är grönt här nere!) utanför jobbet i morse när vi satt och åt frukost.

absolut inget negativt i att gräset fortfarande är grönt och uppenbarligen måste klippas. det var ju en av orsakerna att jag flyttade neråt. känslan av att få längre sommar. inget negativt heller i att de sista uteserveringarna just plockats bort.
men jag har inte riktigt vant mig än.
som jag skrev i förra inlägget, att julstämningen inte dykt upp än. men det behövs nog bara ett besök på ikea och lite dalande snöflingor så är jag med på tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar