söndag 4 november 2012

say what what?

några mindre kloka ord som yttrades under helgen

kela: så typiskt oss.
jag: vadå?
kela: ja att ha påsar med isbjörnar......hahaha, nä jag menar ju cheesbjörnar. näääääää, cheesburgare heter det ju, hahahaha
avd: det rimmar ju inte ens!

jag: kolla kaninen på den lilla axeln
avd: kolla den lilla kaninen på axeln

jag: tack så mycket! (sagt med kanske det största leendet som finns till vakten som visiterade mig på sensation)
avd: törstig på närhet kanske

kela: kolla där är ju han ylliver ingrosso
avd: är det han som är son till pernylla?

två svenska tjejer: vad hittade ni på igår då?
vi: nä vi skäms över att säga vad vi gjorde.
två svenska tjejer: äh, kom igen. det kan inte vara värre än vad vi gjorde.
vi: jo, vi var jättetråkiga och somnade innan elva på hotellet. vad gjorde ni då?
två svenska tjejer: vi var på swingersklubb!
avd: yolo

kela: kolla kolla det är ingen klänning längre det är en tubtop!
avd: det bidde ingen klänning. vad bidde det då? det bidde en halsduk!

dansk kille: du måste ju vara en kändis.
kela: nä.
dansk kille: jo men det måste du vara.
kela: hur tänkte du då?
dansk kille: jo men du har ju en kort snäv klänning och former.
avd: om det bara räckte med det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar