måndag 19 november 2012

dagens i-landsproblem

sliter snart mitt grånande hår.
snälla snälla sara lånade ut sin begagnade iphone 3 till mig och jag blev gladare än ett barn på julafton. jag ääääälskar treorna och skulle jag få händerna på en bra fungerande vit trea skulle jag nog betala top dollar.
men åter till problemet.
det går inte synka den! jag har ställt in den som en ny telefon, men sen tar det stop. det står bara och tuggar och kommer aldrig vidare. inga kontakter. inga bilder. ingen musik. inga appar.
känner inte direkt för att börja om och fylla den.

men då vet ni varför jag kan låta lite frågande i telefon. det är för att kontaktboken (för tillfället. jag ger inte upp så lätt) är tom.

update: skam den som ger sig. nu är den synkad, apparna och kontakter i alla fall. foton och musik vägrar den än så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar