måndag 26 november 2012

helgen i lite bilder och lite ord

borde kanske skriva några ord om helgen, men på ett sätt ligger det lite för nära för att jag ska göra den rättvis.
jag bearbetar och går igenom den fortfarande.

den var intensiv och ibland på gränsen till småstressig.
men den var rolig. kul. minnesvärd. fylld av intryck.
jag fick träffa så många nya trevliga människor. jag fick lyssna på urbra musik. jag fick chansen att prova något jag aldrig gjort tidigare. jag fick lära mig nästan allt om ingrosso familjen. jag kändisspanade linus höjdhoppare. jag köpte ett par nya skor. jag lyckades behålla både väska och mobil hela helgen. jag fick lyssna på kent under en förfest till shm!
provade för första gången i mitt liv att beställa roomservice. 
mkt gott kan jag meddela.

tåren som faktiskt trängde sig fram när john martin intar scen (i allt för låga jeans! hello ljumskar.) till ett enkelt pianointro.
känslan man fick när man tillsammans med cirka 35.000 andra sjöng med i save the world går inte att med ord beskriva.
enklast är att avsluta med en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar