tisdag 6 november 2012

lite goda nyheter på en tisdag


väskan är upphittad!!!!!
allt utom telefonerna fanns kvar i den. skulle nästan hellre ta telefonerna än väskan, men man kan inte få allt här i världen. min oranga favoritväska kommer hem i alla fall :)

telefonerna är avstängda än enligt en vän som hjälpte mig igår. han har även satt dit ett lösenord (teknikens under säger jag bara) som måste knappas in och en varningsruta som poppar upp när någon försöker starta dem. nu så här i efterhand funderar jag på hur det blir om de bara byter simkort och om det går gå runt allt det. men men lite käppar i hjulet sätter det kanske och jag är evigt tacksam för hjälpen i alla fall.
det kändes bättre i mitt iphånehjärta när jag fick höra att det gick göra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar