tisdag 27 november 2012

dagen so far

kom hem från jobbet. slängde i mig middag. slabbade på lite mascara. blev upphämtad av tobbe och blondinen. letade parkering. klafsade genom lera. kändisspanade niklas lidström (om jag hade varit modigare hade jag bett om hans autograf till brorsonen. han tror nämligen inte på mig när jag säger att vi bor i samma stad, niklas och jag). såg västerås vinna mot örebro (se där beach, de förlorar inte varje gång jag är där). skrattade åt örebros hejaramsa "heja rövin". fick lite julkänsla. åkte varm skön ny bil hem. satte mig ner i soffan.
nä men, dags att gå och lägga sig då.

update: upptäcka att jag har så gott som inget bredband så därför publicerades detta inte första gången. men vi gör väl ett nytt försök och sen är det go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar