tisdag 31 juli 2012

vill också ha en balkong!

igår kväll var vi (jag, strandberg och malin) hembjudna till lunkan för lite balkonghäng och vin.
mycket trevligt.
goda snittar, smågodis, vattenmelon och massor av vin bjöds det på. 
var jättekul att se alla igen. nog för att vi träffas någon gång då och då, men då är ju för det mesta jobbet inblandat. 
lunkan: glömde ta kort på kexpåsen, men jag ska nog komma ihåg hur de såg ut tills det jag kommer in till stockholm.
strandberg: hehehe, surströmming!!! tro inte du kommer få smita undan. men jag ska verkligen göra mitt bästa för att du ska få en bra upplevelse av en surströmmingsmacka.
malin: det jag skrev gäller även idag :)

en sån här gång känns det ännu mer surt att jag inte har en balkong så jag kunde bjuda igen. men vi får väl kanske ta vinhäng på mitt vardagsrumsgolv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar