onsdag 11 juli 2012

efterlyses

denna fråga går ut till alla som sitter med en iphone 4 och om vi nu ska vara ärliga, alla med ett 3 abonnemang. jag har de senaste dagarna inte haft tillgång till internet på telefonen. jag har full teckning. det kommer inte upp någon varning om att internet kontakten inte hittas. utan telefonen bara söker och söker men hittar aldrig något.
jag kan inte skicka imessages längre, ibland har jag till och med svårt att skicka vanliga sms. det har hänt ofta att de aldrig gått iväg. samma sak med att skicka bilder, det tar antingen en evighet innan de går iväg eller så skickas de inte alls.
ska ringa tre imorron, känns som vi börjar vara på first name basis nu, men det kanske är någon som vet vad f*n det kan vara för fel så jag slipper kontakta dom. igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar