onsdag 18 juli 2012

velig nanting

fy vad jag inte gillar detta väder. jag ser på ljuset att solen är framme, men när jag tittar ut genom fönstret ser jag bara stora regntunga massiva kolsvarta moln överallt. så här i efterhand känns det ju lite snopet. hade jag gått ut då jag först tänkte tanken hade jag haft tre timmar i solen.
nåja det är en ny dag imorgon. då kanske jag vågar mig ut i bikinin. men idag får den ligga kvar i lådan. det blir stan med kela istället.

update: hade jag bara gått ut i trapphuset och titta ut genom fönstret åt det hållet hade jag sett klarblå himmel och strålande sol. nu har jag lärt mig något nytt. att bara för att det ser ut som om himmlen ska öppna sig vilken sekund som helst åt ett håll behöver det inte se ut så åt andra hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar