tisdag 24 april 2012

ursäkta mina gäspningar

haha, hade en otroligt grafisk dröm inatt. så till den grad att jag var tvungen att skriva ner. detta är vad jag skrev ner:
"rädda världen. jag är kapten janeway. resturang all u can eat buffe. en tjej och syster. sanddyner. barnlek med pistoler, röda och gula lag olika färg på på pistolerna. face hette leken. ner från sandynerna. som studdsrutchkana.
jag frågade vilken stad vi var i. västerås. men kändes mer som en amerikansk stad. resturangen. hängslen på stolen till all u can eat. innan maten prova på som typ boda borg för 135 kronor. bland annant hoppa upp på häst i farten. hon jag var med gick det bra för att betala. min tur var jag osäker på om jag slagit rätt kod. kassöskan tvungen starta om hela datasystemet. tog en jävla tid. när ett kvitto började skriva ut, följde ett tuggummi med, ett rosa tuggumi.
hon jag var med hade en syster som någon av småpojkarna som spelade faceleken blev lite förtjust i. när vi kom ner till resturangområdet var det en kille som blev intresserad av kompisen, jag: det blir nog här ni kommer stanna.
innan vi kunde rädda världen var jag tvungen att rädda undan min hund så bad guys inte kunde få tag i den. bad guys pratade om att leta efter mig mellan pittsburgh och conetticut. men i nästa scen står jag på stranden med hunden och två av mina medhjälpare kommer och frågar efter mig, på franska. jag är i frankrike. något med bin. släpvagn med massor av saker i, bland annat 90 kronor i tio kronor, jag och min bror"

jag älskar mina drömmar. men oftast blir jag helt slut dagen efter då jag haft de mest intressanta drömmarna. den här drömmen som säkert verkar helt obegriblig för många ser jag framför mig när jag läser texten. men tyvärr är jag ingen manusförfattare. i alla fall inte klockan halv fyra på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar