tisdag 3 april 2012

hur tänkte dom här

då jag är utan taklampa i badrummet. (har bara en lampa ihop med badrumsskåpet) kastade jag iväg en fråga till byggare bob om det skulle kunna gå fixa.
absolut var hans svar och genast började jag smida planer för badrummet. såg framför mig den snygga spegeln med svart ram från ikea istället för mitt osexiga badrumsskåp. såg framför mig min svarta "kristallkrona" dinglandes i taket.
i alla fall tills jag gick in på toan och började titta lite nogrannare.
tro fan om inte taket är i normal höjd inne på toan!
det skiljer 40 centimeter. i alla andra rum är det närmare tre meter, men inte där. så lampan ryms inte där. eller ryms gör den ju, men då kommer den ligga lite snyggt på duschdraperistången.
jäla skit

2 kommentarer:

  1. Synar lite det där med hans svar "absolut", Tror snarare du frågade "Kan vi fixa det" varpå han svarade "Klaaart vi kaaan". ;)

    /Carina i Skell
    ps: Go AIK, go AIK (skellefteå då så klart)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har nog rätt. Det lät nog så när han svarade :)
      Då det bara finns ett aik för mig så förstår jag genast vilka du menar :) Hoppas allt är bra med er.

      Radera