lördag 14 april 2012

blir alldeles googly eyed

jag är avundsjuk. så jätte avundsjuk. piff och italienaren blir med katt nästa månad. en så söt och rar katt att det gör ont i hjärtat att titta på han. han kallas visst för leif. men som sagt, jag bestämmer inte över hur folk döper sina husdjur. jag döper bara om dom.

har redan paxat att få vara kattvakt. så nu hoppas jag bara på många resor för matte och husse så jag får gosa med kattbäbisen.

att jag är allergisk mot äpplen, päron, plommon, nötter och annat sånt crap. det gör mig inget. det är inget jag saknar. men att vara allergisk mot katter, det stör mig. fast det kommer ändå inte hindra mig från att gosa sönder det lilla livet.
ingen katt kommer någonsin kunna ta min bambos plats. men leffe ligger bra till.

1 kommentar:

  1. Du får tokmysa med lilla Leif huuuur mycket du vill. Alltid välkommen!! <3

    SvaraRadera