lördag 21 april 2012

någon som vill leka med mig i umeå nästa helg?

det slog mig härom dagen att om en vecka är jag på umeå/skellefteå mark igen. ska bli så trevligt så!
fredagen är visst fullbokad från det jag landar halv sju till mitt i natten.
lördagen däremot är öppen. det verkar inte bättre att de flesta av mina vänner är upptagna på annat håll. eller nu överdriver jag lite, har fått erbjudandet att umgås med bossen i hennes soffa. det är visst speedway på tv. men jag vet inte, brukar ju inte ens se speedway när jag sitter hemma i min egna soffa på helgerna i västerås. fast det skulle väl vara för att få umgås med en vän då.
summan av kardemumman blir nu istället att jag inte längre vet hur jag ska göra. ska jag stanna i umeå under lördagen eller åka hem till mamma och se om skellefteå har något kul att erbjuda?
hotellbokningen får vänta och packningen blev helt plötsligt betydligt lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar