lördag 14 april 2012

känns som du försöker säga mig något

vad är det med mig och socklådan?
i natt har jag alltså dragit ut lådan, inte flyttat på den men i alla fall dragit ur den. nu förstår jag att många tänker: ja ja, du hade väl aldrig skjutit in den sen sist du plockade ur ett par sockar. du är ju inte den mest ordningsamma personen i världen och lämnar ju alltid lådor och skåp öppna. (en jävla tur att inte bloggen är en kontaktannons!)
men ser ni det hade jag visst. fick nämligen ett litet städil i går kväll vid elva snåret. renbäddade sängen  (tvättlördag) och jag är helt hundra på att jag sköt in lådan. orsak var att jag blev less på att allt fastnade i den.
så antingen har jag något otalt med socklådan eller så har jag helt enkelt ett spöke som försöker säga mig något.
vet egentligen inte vad som skrämmer mig mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar