lördag 14 april 2012

när jag var ner för att hämta min tvätt var min granne i där. vi började prata om inbrotten och då visade det sig att alla mina pärlor visst hade legat utspritt nere i källaren! tack för den lixom.
fick dessutom veta att det finns inte bara en, utan tre koder att ta sig in i porten med och att det på tjugo år aldrig bytts kod! kanske dags att göra det nu.
hon berättade även att vi brukar ha sovgäster i vindsförrådet. känns ju lite si så där. men nu skulle även hon ringa och fråga om det inte var dags att byta ut lägenhetsdörrarna mot något mer inbrottsäkert. nu när tjuvarna gått igenom källaren, vad är det inte som säger att de börjar gå in i lägenheterna.
nåväl, tvätten är uppe och nu ska jag snart slå igång helgens star trek kavalkad.
trevlig lördagskväll på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar