torsdag 19 april 2012

piffelipiff

har ett sånt otroligt sug efter att piffa upp mig själv. nu när solen lyser längre om dagarna och man inte behöver ha så mycket kläder på sig skulle det ju var kul om man kände sig lite uppiffad också.

naglarna: med jobbet man har slits naglarna ner lika fort som en kakorna tar slut på fredagsfikat. det skivas. de går av. de fastnar i kläderna. de känns helt enkelt inte fräscha.
viktoria har provat en grej på harmoniq för naglarna. det ska vara en lackering som håller i fyra veckor. skitsnyggt! gå in här och kolla hennes snygga naglar. en sån enkel grej skulle jag nog kanske ha råd med denna månad. är bara rädd att det inte skulle hålla på mig.

ansiktet: har varje vår tidigare gjort en ansiktsbehandling inklusive plock och färgning av fransar och bryn. skulle mer än gärna göra det i år med. tyvärr sätter utslagen stop för det. kan för mitt liv inte ens tänka tanken på frans eller bynfärg på ögonen just nu!! fy fan vad skulle svida. dessutom efter min erfarenhet av neu lash har jag knappt några fransar kvar att färga. men med solen kommer ju även färg i ansiktet och det är ju inte att förakta.

hår: det har jag i alla fall bokat in hos snygganna. så sommarfin i håret ska jag nog allt bli. skulle bara behöva en indier!

kropp: ja vad säger man. beach 2012 verkar inte bli av. har ingen annan att skylla på än mig själv. får se det positiva i att jag inte har några semester planer. så det är ingen som ska behöva se obeach kroppen.

1 kommentar:

  1. Men Gullan, vi vill jue ha dig precis som du är !!!
    Du behöver ICKE nån piffning!
    Mvh Bob the builder

    SvaraRadera