lördag 20 augusti 2011

you can call me anka, mari anka

ingen idé att förneka, jag har sprutat in restylane i läpparna. går lixom inte att dölja. i alla fall inte så här sex timmar efter behandlingen.
först: det är något jag funderat på i säkert tio år och när jag helt plötsligt hade lite pengar över och det visade sig att en salong här i västerås gjorde det slog jag till. jag har inte gjort det för någon annan än mig själv och kommer troligtvis fortsätta med det.
eller som malin på jobbet sa hon vill ha större läppar att pussas med.
men det kommer nog vara svårare, ta längre tid och i slutändan säkert bli dyrare att hitta någon att pussas med än att få lite större läppar!
det gjorde mindre ont än jag förväntade mig, visst det känndes det ska jag inte säga något om. lite dyrare än jag hade räknat med, men det var bara för att det behövdes mer än jag hade räknat med.
det var över på femton minuter och då var det bara att gå hem.
lite knöligt är det, ska ringa och kolla om det verkligen ska vara det hela tiden eller om det går över efter ett tag. svullen är jag men det kommer att gå ner efter några dagar.
nej, jag kommer inte lägga upp någon bild nu när de inte är i sin rätta form. men det kommer komma en bild om några dagar.

bossen. jag sa att jag inte ska göra något. men jag hade ju redan gjort det :)

3 kommentarer:

  1. Kände på mig att det var något du inte sa...
    Har bara en fråga - Vars är ATG-pengarna du skulle skicka mig?
    /Din trogna förvaltare "bossen"

    SvaraRadera
  2. Ooohhh, spannande - ser fram emot en bild! =)

    SvaraRadera
  3. bossen: de kommer så fort jag letat reda på bankdosan som försvann mystiskt när jag möblerade om :)
    emma: så fort svullnaden gått ner och blåmärkerna försvunnit kommer det en bild

    SvaraRadera