tisdag 16 augusti 2011

ja vad säger man

jag, nordiiiiiiin from sweden och någon mer (som jag inte kommer ihåg vem det var) springer och jagar två spioner. nordiiiiiiiin from sweden får fart under sulorna och kommer nästan i kapp dem. när de är ungefär en 100 meter bort tar jag upp min glock och kastar iväg ett skott.
ser att jag träffar en av personerna på rumpan, men inte vem. jag och min kompanjon kommer fram runt hörnet där alla försvann och hittar en stor blodpöl. vi följer spåren till stationen.
där halvligger nordiiiiin from sweden på en bänk,  medans hennes två vänner glatt sitter och kollar internet på mobilen.
"varför har ni inte ringt en ambulans?" frågar jag upprört
"nä, tåget går ju förbi sahlgrenska! det går lika fort som att kalla på abulans"
skäller lite så där och kallar de inkompetenta personer. de får kanske lite dåligt samvete för en går iväg och kommer tillbaka med en stor glasstrut till stackars nordiiiiiin from sweden.
"dessutom" säger den ena "här är det ju cirkus också"
upptäcker då att det är ett typ av barn lekland på andra sidan spåret som de tittar på med stora glada ögon.
jag plockar upp min mobil och slår 911. dags att kalla hit en ambulans tänker jag när jag ser hur blek nordiiiiiin from sweden är.
sen vaknar jag.

1 kommentar:

  1. Haha, dina drommar ar ju lika konstiga (eller roliga) som mina!!

    SvaraRadera