måndag 8 augusti 2011

awsome

vi kom fram till ett soligt tylösand på onsdagskvällen. fick ta in på en camping vi inte tänkt oss eftersom det var fullt där vi hade planerat att bo. men det var bara för en natt så det gjorde inte så mycket.
dagen efter gick vi till stranden och jag kan meddela att jag blev kär. skulle kunna bosätta mig på en av sanddynerna.
underbar strand och härligt vatten. jag som anser mig själv vara en badkruka har nog aldrig badat så mycket

sista dagen med bad bjöd på vågor! för er som inte vet har jag aldrig badat i vågor. aldrig så stora som de var den dagen i alla fall (och då räknar jag inte vågorna på vitbergsbadet)
de gånger jag varit utomlands har jag aldrig badat och vågorna i boviken eller byske kommer inte upp i samma standard.
kan lugnt säga att jag hade ett leende på läpparna hela tiden jag var i vattnet. även när vågorna slet ner mig och jag fick kallsupar.
helt fukkin underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar