torsdag 17 mars 2011

rastinlägg

första arbetsdagen på en vecka. febern är bortskrämd, men hostan verkar vara här för att stanna. ryggen består av två jätteknutor och lyfta barn var ingen hit. men oj så skönt att träffa folk igen!!
förstår att jag är singel för jag är ju världens tråkigaste människa att umgås med. jag har varit så spyless på mig själv de sista dagarna. det är inte bra när man inte ens har något att prata med sig själv om.
men nu kan det bara bli bättre. nu finns det saker att se fram emot. om en vecka och en dag kommer puff hem och om en vecka och tre dagar kommer piff hem. imorron har vi personalfest med vin, pizza och singstar (får se hur långt min röst orkar) och på lördag får jag kanske besök.
imorron är det fredag och jag har en hel helg till att återhämta mig på.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar