torsdag 3 mars 2011

bubbel and snubbel

man måste ha saker att se fram emot. jag har i några veckor sett fram emot att my partners in awsomeness ska komma tillbaka dit dom hör hemma, här i västerås med mig och beach.
under de veckorna har jag varje vecka sett fram emot söndagsmiddagarna och tvtittandet nere hos beach. söndagsångesten blir så mycket lättare med god mat och trevligt sällskap.
nu har jag en sak till att se fram emot. den 11 mars blir det bubbel & snubbel!
för alla som inte vet så kan jag inte dricka så mycket bubbligt, till exempel då champange. jag tappar nämligen helt kontrollen över mina ben och blir egentligen bara en fnittrig liten hög på backen. men den 11 ska det drickas bubbel och visst ätas svenska kräftor. förhoppningsvis blir det inte så mycket snubbel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar