söndag 6 mars 2011

insikt nr. 2

det var ju igår det var en månad sen jag åt godis. lördagskvällen för en månad sen åts den sista godisen. tror det var en rosa bumling.
så enligt alla konstens regler kan jag gå ner på hemköp och plocka lite gott. frågan är bara, vill jag verkligen och är jag egentligen så sugen?
jag och beach har föresten startat en ny tortyrgren. på affärer går vi runt frysdiskarna och spanar in all glass och frysta pajer. ben and jerrys, kanelbullar, blåbärspajer, prinsesstårtor, chokladmumselimums osv
man känner sig betydligt starkare när man går därifrån utan att ha lagt ner något av det i korgen. starkare och gladare över att ha något att se fram emot. en sata stor gluffskväll med alla godsaker man gillar.
visst hänger ni med på det p&p?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar