fredag 11 mars 2011

öh, gomorgon då. vaknade med frossa och ont i varje led. så det var bara att pallra sig upp och leta reda på lite mer piller.
det är konstigt jag brukar inte ta febernedsättande, i alla fall inte vid lite feber. så ofta när jag har feber går det inte så mycket tabletter. jag lever efter den tron att kroppen kan behandla sig själv om man bara har lite tålamod.
men när termometern klättrar mot 40 varje gång effekten går ur kroppen, då knaprar jag.
kommer ringa VC  idag. tre dagar med hög feber är nog tecken på att något annat än bara en elak dagisbacill.
har även insett att det inte blir något jobb på bmb på lördag. synd för nu blir det tre veckor med inget jobb och dom pengarna hade jag sett fram emot. men, men. jag får hoppas på lite pass i april.

så där nu börjar effekten av tabletterna verka, då kanske jag kan sova en stund till.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar