torsdag 24 mars 2011

ett skepp kommer lastat

någon som har något bra tips på hur man paketerar en snowboard?  tack vare att jag bor i bästerås, fick jag helt plötsligt äran att skicka upp en snowboard, skor och bindningar till umeå!
mari den lilla gullesnuttan köpte allt till sin son och eftersom hon som sålde allt ligger i flytt ville hon inte tänka ut hur man skickar allt.
naturligtvis ställer jag upp. ska bara lösa hur f*n jag ska paketerar hela konkaronget.
sätter man bara på en adresslapp på brädan och håller tummarna att inte brevbäraren skär sönder händerna? slår man in den i några meter julklappspapper? går den montera isär? letar man reda på en storjävla kartong och trycker ner den?
misstänker att det kommer gå några meter papper och tejp. skor och bindningar blir nog inget problem. dom tar ju som ingen plats om man jämför.
nu hoppas jag bara att barnet inte ger upp efter en gång och bestämmer sig för att aldrig mer åka bräda. men släktar han det minsta på sin mor så ger han nog inte upp i första taget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar