söndag 16 december 2012

sista minuten tips

somnade lite fint i soffan och vaknade med ett ryck mitt i natten. tv:n på. datorn på. alla ljus tända och jag i fosterställning under en liten filt med bara en prydnadskudde under huvudet.
så nagelinlägget kommer nu istället.
när jag väntade på bussen från ikea ringde viktoria och undrade om jag hade lust att gå en sväng på stan. naturligtvis hade jag det då det var ett tag sen vi sågs.
hon köpte ett gelnagellacks kit för ett tag sen och hon var helt såld på grejen. blev riktigt sugen på att prova. så sagt och gjort, en till julklapp till mig själv blev det (är så duktig så på att handla julklappar till mig själv. betydligt duktigare än att handla till andra)
igår kväll provade jag då denna uppfinning. och nagellacket sitter som sten! tro mig jag har verkligen inte varit snäll med naglarna och i veckan ska lacket verkligen testas.
summa kardemumma. julklappstips till mig. fler färger tack! (har den röda nummer 40)
naglarna blir verkligen så blanka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar