torsdag 13 december 2012

bra att vara förberedd

så där nu är det där tråkiga men ack så nödvändigt bokat.
pratar naturligtvis om flygbussen (05.55!!) nästa fredag och bagaget jag inte trodde jag skulle behöva (hur tänkte jag där? flyga till norr, vara borta en vecka med bara handbagage!)
nog för att jag är impulsiv och flexibel, men när det gäller resor ser jag gärna till att ha det mesta färdigt innan jag åker. ja förutom packning då. där kör jag mer på hjälp-va-fan-ska-jag-ha-med-mig?-äh-jag-packar-hela-garderoben! stilen

på tal om bokningar. den tredje januari ska jag och L.L se aik-aik på hovet. ska bli så kul så och med eventuell övernattning i stockholm.
vi är ju ändå lediga.
idag fick jag dock lite skrämmselhicka då jag helt plötsligt fick för mig att jag hade bokat på fel läktare!! men det var lugnt, vi sitter naturligtvis på den enda rätta läktaren (nej vi ska inte stå. blir så jobbigt att ta sig fram till toan då)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar