fredag 21 december 2012

Gapa stort

Kan meddela alla oroliga att det var inget akut med min tand. Troligtvis bihålorna som spökade igår.
Men det hade lossnat en liten bit från tanden som jag trodde, inget som påverkar dock. Tandläkaren tyckte ändå att jag skulle göra om lagningen, då min 70-tals lagning var obra/out of style/antik och så vidare. Den "hotar" med att klyva tanden ju längre tiden går.
Annars såg det bra ut och jag behövde inte oroa mig bara jag lovade att boka en tid för omlagning innom en snar framtid (tror han var lite stressad å ville hem)
Mer än så behövde inte jag veta. Jag lovade och svor på hedersord att boka så fort jag bara kunde och att inte äta för mycke godis i jul.
Eftersom mötet med den lite halvbuttriga tandläkaren gick så fort behövde jag bara betala halva priset. 150 kronor kostade det för att få veta att mina lagningar är små tickande tandklyvande bomber.
Go jul på er alla, nu kan julledigheten börja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar