tisdag 30 oktober 2012

så här några dagar senare

så där. nu har jag snart lyckats bjuda bort allt fika som bakats. bara lite kvar som behöver bjudas bort så det inte ligger och skräpar hemma hos mig.

det jag bjöd på var:
cookie med vit choklad och macadamiannötter
jordnötscookie med chokladbitar
mandelmassekakor med nötter
chokladcheescake med björnbärsgele och kanderade nötter.
vanlig hederlig tårta.
pepparkaksmuffins med lingon.
mina chokladmuffins med daim.
det var egentligen tänkt att jag skulle bjuda på en typ av citronmaräng muffins också. men det fanns ingen tid till att fixa marängen till dem. men muffinsarna är klara och ligger nedfrusna, så vem vet. de kanske hittar fram någon gång.

är det något speciellt ni skulle vilja ha recept på så är det bara att säga till alt. skriva en kommentar.
och ja, jag gjorde rosorna och bladen själv (vilket kanske iofs syns!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar