tisdag 9 oktober 2012

fyi

har under helgen fått mig både ett smeknamn och en pojkvän!

smeknamnet är babell. det var kela som kom på det i fyllan och villan.
eller kom på och kom på.
hon hade skrivit det på en lapp. blev mäkta imponerad över namnet. men fick inte riktigt ihop när jag hade berättat för henne att min bror kallas för bella. men jag ansåg att hon hade hittat det perfekta alternativa smeknamnet då jag inte är berättigad att kallas bella i min släkt (bara karlar som kallas det).
sen visade det sig i slutändan att hon skrivit babe!! 
så går det när pennan är slö och man skriver på ett hushållspappersark.
men ett tag hade jag ett smeknamn i alla fall.
pojkvännen heter visst simon. min mor fick ett samtal i helgen där personen frågade om hon var svärmor till simon. hon tog naturligtvis givet att jag "glömt" berätta om min nya pojkvän och kände sig för en stund som svärmor till simon.
vem denna simon är har jag ingen aning om. men för ett tag fick jag i alla fall vara flickvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar