fredag 12 juli 2013

nu är det sommar nu är det sol.......

så var den äntligen här. den efterlängtade semestern. tre veckor av inga måsten eller tyngre beslut.
borde väl egentligen fira genom att gå ner på stan, sätta mig på valfri uteservering och höja ett glas vin mot skyarna.
men inte det inte, istället tillbringar jag kvällen i tvättstugan för att äntligen tvätta bort alla resor och fylla på förrådet av trosor. ihopplockning av lägenheten står också på schemat och jag avslutar nog kvällen med att måla naglarna. däremellan ska jag nog klämma in en fiskpinns middag.

men lugn mina kära vänner, ni behöver inte bli oroliga. naturligtvis ska jag även höja ett glas vin mot skyarna ikväll. det blir däremot inte utomhus utan i soffan framför mord.
jag spar mina krafter till imorgon.

men skulle jag bli supersugen att duscha ur skinkosten jag har i håret och vistas ute bland folk så finns alltid strandberg med vänner ute redo att välkomna mig.

glad sommar på er allihopen!
 
update: det är en fördel om man håller koll på vilken dag det är man ska tvätta. var visst imorgon det var tvättdag. ja aj, ni vet hur det är när man har semester, man blir ju som lite virrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar