onsdag 10 juli 2013

kvällsfunderingar

ibland funderar jag på om jag ska flytta tillbaka till hemstaden. skellefteå.
köpa en mysig tvåa i centrum. gå på söndagsmiddag hos mamma. skaffa ett 360 träningskort som får samla damm. vara barnvakt till brorsonen när hans föräldrar vill gå ut och ha det trevligt. skaffa en katt och börja min resa mot crazy catlady. obs! bunkra upp med allergimediciner. spöa brorsonen i tennis. prata hockey på rasterna, arbetstid och fritid. se hockey, live. se fram emot club 27 sista helgen varje månad. eller är jag för gammal för det? instagramma bilder med hashtags som #bergsbyglass #snoppfontänen eller #bryggargatan

i alla fall föds tanken varje gång jag går in på hemnet. jag börjar alltid i stockholm. sen vidare till västerås. umeå och avslutar alltid med skellefteå. där hittar man centrala 2:or för under 500.000.
det är ju typ ingeting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar