lördag 6 juli 2013

bilar hästar och ett lövenfan

måste erkänna att jag gillar faktiskt power meet. tycker det är mysigt att somna till motormuller och vakna till dunkande musik. folk går man ur huse för att sitta på en filt i gräset och titta på alla bilar. de har sin lilla kylväska fylld med diverse dricka och snacks och alla är bara så där glada.
jag kan tycka att alla de gamla bilara är fina och jag är imponerad av alla som lyckas hålla de fräscha år efter år. men när en hummer eller en viper eller en riktigt snygg ferrari åker förbi, då blir jag lite lycklig jag med.
var bara tvungen att ta kort på de fina polishästarna.
 
senare på kvällen såg jag en man med en löventröja. han var jag även tvungen att prata med. gratulerade till den allsvenska platsen och han tackade så mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar