torsdag 6 maj 2010

min brorson the hanger upper

pratade med brorsonen igår. var egentligen ute efter att prata med hans mamma. men han svarade i telefonen så jag försökte få en syl i vädret.

hej, det är faster mari. vad gör du?
jag *nånting* harry potter lego *nånting* wille *nånting* klockan nio så får vi det *nånting* (han pratar på som bara den så det är därför jag inte har en aning om vad han sa ibland)
aha, oki, har du varit till farmor och farfar då?
ja, både i går och idag, vi åt på hamburger huset. hej då.
hej då....

här väntar jag ju då naturligtvis att telefonen automatiskt går över till hans mamma som står brevid och väntar. men nä då, han lägger på!
så där sitter jag som ett fån med telefonen och säger hallå, hallå.
ringde upp hans mamma på mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar