måndag 24 maj 2010

hjärta, smärta och en stor dos tjurighet

jag har blivit dumpad. 
så där brutalt, hemskt, sorligt dumpad. 
han vill inte se mig längre, han vill inte ens titta på mig. 
han bara skriker på mig när jag kommer i närheten. 
han rusar i famnen på andra kvinnor, bara för att såra mig.
jag förstår inte vad jag gjort för fel. allt var ju så bra. men så helt plötsligt dög jag inte längre. mina omfamningar slog han ifrån sig. mina försök till att prata igenom vad som var fel lyssnade han inte till.

så går det när man jobbar på förskola och helt plötsligt kommer i en annan hårfärg och utan glasögon.
men jag kan meddela att efter tre dagars kämpande har han äntligen accepterat mig igen och vi är vänner igen.

1 kommentar:

  1. Hehe, kan tro att kidsen blir förvirrade :)

    Sv: Norrtälje var också himla fint, dock var jag alldeles för less för att orka gå och kolla in stället ordentligt.. Västerås blir det på fredag, ska bli väääldigt spännande! :D

    SvaraRadera